Κατηγορίες


Αποστολές κι επιστροφές
 

Ο πελάτης οφείλει να ελέγξει το προιόν κατά την παραλαβή για τυχόν χτυπήματα κατά τη μεταφορά. Σε περίπτωση που διαπιστώσει πρόβλημα, δε θα πρέπει να παραλάβει. Τυχόν παραλαβή του σημαίνει ότι παρέλαβε καλώς και η μεταφορική δεν αναγνωρίζει τυχόν ζημιά. (Ο όρος αυτός αφορά πορσελάνες και καμπίνες που πολύ ευκολα κάποιος μπορεί να καταλάβει αν παρέλαβε κάτι σπασμένο).

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα μιας παραγγελίας εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα της παραλαβής. Τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη. Το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και η συσκευασία του στην αρχική της κατάσταση.

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εάν εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών από τη στιγμή παραλαβής του προϊόντος δηλώσει ότι το προιον ειναι προβληματικο, δηλαδή παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελλάτωμα. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης επικοινωνεί με την KROUNOS για να ρυθμίσει τις λεπτομέρειες επιστροφής η επισκευής του προϊόντος. . ΠΡΟΣΟΧΗ! Για να γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος θα πρέπει:


1. To προϊόν να επιστραφεί στην συσκευασία του μαζί με όλα τα εξαρτήματα συναρμολόγησης.
2. To προϊόν να μην έχει υποστεί οποιαδήποτε τροποποίηση, να μην έχει επιβαρυνθεί ή αλλοιωθεί λόγω κακής χρήσης από τον πελάτη.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

.

.

Καλάθι αγορών

 x 

Το καλάθι σας είναι άδειο.


Κόστος μεταφορικών σε
όλη την Ελλάδα
ανά παραγγελία

από €6

Τελευταίες Αφίξεις